7 תשובות
בחיים לא כתבתי ספאם
כל ה800 שאלות שלי ספאם
HOH
לא
לא אכחיש אך לא אודה לטובת נקודות האמינות המסכנות שלי
אכן
יותר מדי
כן לפעמים כיףלהמציא סיפורים :)
ולדעתי אין מה לקרוא לזה ספאם בגלל שמאיפה אתן אמורים לדעת ? מבחינתכם זה שאלה רגילה תענו עליה
למה לכתוב ספאם ספאם גם על שאלות שלא!!