5 תשובות
מהמם
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
זה מהממם הייתי מוסיפה קצת על איזה בן זוג הוא עוד איחולים ותכונות שלו
בלי
אני שמחה שהצלחנו לעבור את כל הקשיים והמכשולים בהתחלה
נשמע לא קשור.
אולי אני שמחה וגאה במה שעברנו בחצי מהשנה שחלפה ומקווה שנמשיך לחוות לצידך חווית גם בשנים הבאות.
ובסוף התבלבל לך המשפט תסדרי אותו
ושתמיד תמיד תזכור שאני אוהבת אותך הכי העולם.
תמיד כאן בשבילך
בגדול אחלה ברכה .
אני שמחה שהצלחנו לעבור את כל הקשיים והמכשולים בהתחלה
נשמע לא קשור.
אולי אני שמחה וגאה במה שעברנו בחצי מהשנה שחלפה ומקווה שנמשיך לחוות לצידך חווית גם בשנים הבאות.
ובסוף התבלבל לך המשפט תסדרי אותו
ושתמיד תמיד תזכור שאני אוהבת אותך הכי העולם.
תמיד כאן בשבילך
בגדול אחלה ברכה .
היום במקום אז.
אנונימי
באותו הנושא: