9 תשובות
לא
לא להפך שאכפת לו ממני
כן
לא, ארגיש שהוא רק רוצה לעזור לי
לא בהכרח, פסיכולוג יכול אולי להציע פתרונות והוא כנראה מודע לכך שהוא לא ממש יוכל להציע פתרונות ואולי אפילו יגיד משהו שיוריד אותך למטה עוד יותר. הייתי רואה את זה כמחווה אדיבה.
אנונימי
לא, אני ארגיש שהוא רוצה בטובתי ורוצה שמישהו מוסמך יוכל לעזור ולייעץ לי
כן וזה הדבר הכי פוגע כי זה קרה לי
זה לא בדיוק יאוש, זה יותר להבין שההתמודדות איתי גדולה עליו. וזה יכול להיות כי באמת יש מקרים שצריכים להגיע לידיים של אנשי מקצוע ועדיף שמי שלא הוכשר לזה לא יכנס אליהם כדי לשמור על שני הצדדים, וזה יכול להיות כי האדם השני פשוט לא הבין את הסיטואציה וככה הוא חשב.. בכל אופן אני לא יכולה להאשים אותו שהוא לא יודע מה לעשות, לא תמיד לכולם יש פתרונות וזה בסדר. לפחות הם נגישים לשיחה, זה כבר לא מובן מאליו.