3 תשובות
רק שעווה
יש את המכונת גילוח של ויט, היא לא משאירה פצעים
חיתוך עם סכין יכול לעשות פצעים וזה גדל ממש כואב ולכן אני בכלל לא ממליצה.. אם את מתביישת ללכת למקום של שעווה את יכולה אפילו לעשות בבית.. אני קונה שעווה לחימום במיקרו ורצועות (אפשר לקנות גם רצועות מוכנות) אם אל עושה את זה לבד ואת לא מנוסה בשעווה עצמית תעשי קודם במקום פחות רגיש. לפני שאת מורידה עם הרצועות תגזרי את השערות כדי שיהיו קצרות קצרות ככה זה יכאב הרבה פחות