37 תשובות
התרגש
התרגש/לא היה לא נעים/סתם בכה.
שואל השאלה:
מה יש לו להתרגש הו שוכב עם בנות כל יום בערך
מאמי את בת 13
מה שוכב עם בנות כל יום
שואל השאלה:
הוא 18
הוא כנראה התרגש ממש
או שהוא ממש אוהב אותך
חחח את 13 הוא 18?
צחקתי בקול.
כנראה הוא הבין שאת בת 18 והוא בכה שהוא איתך..
כנראה הוא נהיה בן זיני החדש והוא התרגש אם הוא בן 18
אולי הוא נזכר במשהו?
אולי הוא בכה כי הוא הבין שזה לא חוקי
שואל השאלה:
לא לא זה לא בגלל זה וזה מחרפן אותי ומשום מה זה חא יוצא לי מהראש
למה כל שאלה שאני נכנס אליה זה ספאם
הוא הפנים שיש לו 13 שנה מאחורי הסורגים
נכנס לו ריס לעין או שהנשיקה איתך הייתה לטובה או נפל לו האסימון שאת בגיל של אחותו
לא טובה*
את כנראה מנשקת ממש גרוע

סתם לא הוא בטח התרגש
אכלת שום או בצל והבנאדם מת מהריח עד שזה הגיע לעיניים שלו, ילד מסכן. סתם לא יודעת xd
אנונימית
הוא בטח חיכה לזה הרבה זמן
אנונימי
מסכן הבין שהוא הולך לכלא...
אנונימית
מהתרגשות כנראה,זה יכול להיות רק משהו טוב..
חבר שלי גם ככה אבל זה רגישות בעיניים xd
אנונימית
התרגש / היה מובך.
שואל השאלה:
נתחיל מזה זה לא ספאם
חא מאמינה לכו לאינסטגרם שלי כל החברים שלי הם 15+ זה אחד
דבר שני סהכ שאלתי שאלה לא ביקשתי שתשפטו אותי
אולי הוא התרגש או היה נבוך תתעלמי מהתגובות תעשי מה שבא לך
מה אכפת לנו זה לא חוקי אחותי
אם מישהו יתפוס אותו הוא ילך לכלא.
והוא נשמע פדופיל מה לעזעזאל
הוא בוכה כשהוא מנשק ילדה בת 13?
מה הוא שמח שהוא סוף סוף הצליח לשים את הידיים שלו על קטינה?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חמודה שלי אנלא הקטינה הראשונה שלי והוא גם לא השיג תנשיקה הזאת בקלות
שואל השאלה:
שלו*
נוו מה את עיוורת??
סליחה שאני מדברת ממש לא יפה אבל תעשי 1+1 יקירתי
אנונימית
שואל השאלה:
מאמילה את לא יןדעצ מי הוא ימה היה בנינו לפני זהו שאלתי שאלה בקשתי שתענו , לא שתשפטו אותי
איפה את רואה שפיטה?
אני מנסה להעיר את עינייך
אני מסבירה לך שלילד בן 18 אין מה לעשות עם קטינות, במיוחד וזה סטוצים.
בסדר, זו הייתה מערכת יחסים שנבנתה לפני שהוא היה בן 18, אבל הוא מקיים סטוצים עם קטינות.
אנונימית
שואל השאלה:
אע טוב אמא
מצויין ילדתי אני שמחה שאת מקשיבה לי
אנונימית
היא צודקת^^^
אנונימית
וואטפק מה נהיה מהדור הזה
אחותי הדבר היחידי שאת יכולה לנשק כרגע זה את המזוזה.
כנראה קלט שהוא בדרך לכלא.
אנונימית
אני נקרעת בליבי זה כזה מצחיק.... אבל עכשיו ברצינות את יודעת שיש לו פאקינג חוקיות ושיש בנות שיש להן ילד בגיל הזה את מבינה שזוגיות איתך הוא לא רוצה! שכל מה שהוא רוצה זה דבר אחד שנקרא ס** מאמי עוד כמה שנים את תביני תעשי טובה ותדווחי זה יכול להסתיים בטראומה ואת יכולה לגלות שהוא בן זיני והוא יבוא לאסוף אותך מבית ספר וזה יכאב ממש.
עצוב שאת לא הקטינה הראשונה שלו