7 תשובות
אל תדאגי, הרבה אנשים גם לא הכירו אותו לפני כן
אני גם לא הכרתי אותו אבל שראיתי תמונות שלו ושל המשפחה שלו ממש נשברתי כי אמרו שהוא היה בנאדם ממש טוב והבת שלו שנהרגה איתו נראתה ממש חמודה
גם אני לא הכרתי אותו את לא יוצאת בגלל זה רעה.. בכל מקרה זה ממש כואב לשמוע כי הרבה חברים שלי מכירים אותו
שאלת מקודם, אמרו לך שזה בסדר.
זה בסדר גמור, גם אני לא מכיר, למרות שאהבתי כדורסל
למה שתצאי רעה אם את לא מכירה אותו מה זה בשליטתך? מלא לא מכירים
גם אני לא מכירה אותו
באותו הנושא: