5 תשובות
הייתי מסתדר עם רות כי היא פשוט בן אדם טוב וגם עם תקווה כי היא מצחיקה פיפי
ולא הייתי מסתדר עם גדי
הייתי מסתדרת עם אמלי ואסיף
ולא הייתי מסתדרת עם אדם
הייתי מסתדר עם יוסי אדם ואסיף
לא הייתי מסתדר עם ניר או ירדן
הייתי מסתדר עם אסיף, רות, תקווה ויוסי
לא הייתי מסתדר עם ירדן
מסתדרת עם רות
לא מסתדרת עם ירדן