10 תשובות
כי זה נכון
כי הם לא מבינים ותמיד יותר קל לומר שמישהו אחר הבעיה
כי זה קצת נכון בלי להכליל כמובן. בנים יותר זורמים, קלילים. בנות לרוב הן נורא דרמטיות וסתם עושות סטצנות
יש הרבה בנות מתוסבכות וזה פשוט גורם למין הנשי להראות מסובך ולא ברור. חשוב לא להכליל.
כי הם לא חכמים להבין דברים לבד אז הם פשוט אומרים שזה מסובך(כמו אלה שאומרים זה לא אני זה הריצפה עקומה) חחח
כי לא תמיד מצליחים להבין אותן
למרות שכן יש בנות מסובכות
אבל לא כולן
כי הם מטומטמים...
בגלל שאנחנו עם מסובך
לא צריך להכחיש
זאת עובדה
לא צריך להכחיש
זאת עובדה
באותו הנושא: