4 תשובות
כי פעם זה היה טרנד וכל ההייפ נעלם לו אי שם ב2017
גם אני שם, ולא הרגשתי אף פעם שהקהילה כזאת קטנה. אבל אני מסכימה שללא ספק יש יותר כותבים באנגלית.
יש די הרבה שלא מודעים לקיומה
אני שם פעם קראתי כל יום אבל מאז שהסופרת האהובה עליי פרשה זה שונה