8 תשובות
גם אני ככה.. הלוואי שהיה לי איך לעזור.. מצטרפת לשאלה
אנונימית
תספרי
שואל השאלה:
ואם זה יהרוס את הקשר?
ואם זה יהרוס את הקשר?
אנונימית
תמיד אומרים "תגידי וזהו"
אבל אלה אנשים שכנראה לא אמרו.
לבנתיים לדעתי תנסי להבין אם היא בקטע בדרכים שונות ואם זה ממש מציק ובא לך לספר אז הכל טוב, לכי על זה בראש מורם.
אבל אלה אנשים שכנראה לא אמרו.
לבנתיים לדעתי תנסי להבין אם היא בקטע בדרכים שונות ואם זה ממש מציק ובא לך לספר אז הכל טוב, לכי על זה בראש מורם.
ואם זה יהרוס את הקשר כנראה שצריך לבנות אותו מחדש, אם אתן קרובות אולי יש מצב
בהצלחה:)
בהצלחה:)
שואל השאלה:
היא העוזרת הוראה שלי ויש לה חבר אז היא לא בקטע שלי -_-
היא העוזרת הוראה שלי ויש לה חבר אז היא לא בקטע שלי -_-
אנונימית
אה אם בא לך סתם להגיד לה לכי על זה, אבל לדעתי עכשיו שאמרת לי מה היא ושיש לה חבר זה טיפה יהרוס ויהיה מביך
אבל אם את חושבת של פחות היא תבין אז שוב, לכי על זה:)
אבל אם את חושבת של פחות היא תבין אז שוב, לכי על זה:)
אולי תגידי לה על המשיכה המינית שלך , ומשם תתקדמו , כי אם היא לא מרגישה אותו דבר הקשר יכול להיהרס ואפשר להיפגע לפעמים בלי כוונה .
באותו הנושא: