15 תשובות
כן
דרגון בול
כן!!
בעברי הרחוק.
סטייל אינויאה, נארוטו, וואן פאנץ, יו יו,אקושו, וכו וכו
סטייל אינויאה, נארוטו, וואן פאנץ, יו יו,אקושו, וכו וכו
רואה דרגון בול (רק זה, ומזמן צפיתי בעוד כמה.. לא זוכרת)
כן
היי
צפיתי בהמון
צפיתי בהמון
כן
שואל השאלה:
פש שמח לראות פה עוד ויבס כמוני
פש שמח לראות פה עוד ויבס כמוני
כןן! אנימה זה החיים שלי (פעם אחת נשארתי ערה עד 3וחצי בלילה לראות אנימה חזה היה בחופש lol(
אין על אנימה תמיד אהבתי אבל ראיתי כבר את רוב הסדרות הטובות ועכשיו קשה למצוא משהו שאני אוהב
היוש :)
אני לא ממש "צופה אנימה", אני צופה בסדרות בכללי - חלקן אנימציה, חלקן לייב-אקשן - ואם סדרה מסויימת היא אנימה והיא טובה אז אני פשוט אצפה בה.
אנונימי
where my real weebs at