6 תשובות
לא לוקחת ללב...
(אחד קשה זה גג יום אחד של מחשבות וקצת עצב וזהו)
(אחד קשה זה גג יום אחד של מחשבות וקצת עצב וזהו)
האמת זה היה קשה בהתחלה אבל זה עובר והכל בסדר הייתי עם חברות שלי הן עודדו אותי בכיתי קצת והתגברתי על זה הבנתי שכלום לא קרה לא התאמנו מבחינת זוגיות הכל בסדר אבל פשוט קשה להיפרד מהרגל כל כך מהר אז לוקח זמן להבין את זה אבל את צריכה להסתכל על הדברים בפרופורציה
אחרי אקסית ראשונה יצאתי לשתות מלא ולדפוק תראש
אחרי אקסית שנייה הייתי יותר מחושב עם עצמי.. יצאתי לבירה עם חבר
עשיתי הליכה של כמה שעות טובות לים ובחזרה
ואז טחנתי תעצמי בעבודה כדי לא לחשוב עלזה
אחרי אקסית שנייה הייתי יותר מחושב עם עצמי.. יצאתי לבירה עם חבר
עשיתי הליכה של כמה שעות טובות לים ובחזרה
ואז טחנתי תעצמי בעבודה כדי לא לחשוב עלזה
הרגשתי ריקה מבפנים, כאילו אני מתחת למים בלי יכולת לעלות חזרה, בכיתי המון והמון פעמים דיימנתי אותנו חוזרים והיום 4 חודשים אחרי אני עדיין מתה מפחד מהמחשבה שאולי אני אראה אותו ברחוב, אבל זה היה לטובה ואני מאושרת שהאדם הזה יצא מחיי
לא לקחתי ללב. היא בכלל שיחקה בי וזה עיצבן אותי.
אני פחות מאלה שבוכות אני ישר חוזרת לעצמי ולצחוקים אם החברות וכל זה
באותו הנושא: