7 תשובות
תלוי בתפקיד
שואל השאלה:
קיימים תפקידים שזה בנים ובנות ביחד? כי קשה לי להתחבר לבנות ואני מעדיפה עם בנים גם
קיימים תפקידים שזה בנים ובנות ביחד? כי קשה לי להתחבר לבנות ואני מעדיפה עם בנים גם
אנונימית
טירונות זה לבד בכל מצב, אחרי זה זה מעורבב אבל תלוי איפה לדוגמא במגב כן
שואל השאלה:
למה, טירונות אין בנים ובנות ביחד??
למה, טירונות אין בנים ובנות ביחד??
אנונימית
יש הרבה יחידות שהבנות משרתות יחד עם הבנים.
יש יחידה מעורבת שזה בנים ובנות ביחד כאילו הם באותה מחלקה ואותו מקום של הטירונות רק שהם נמצאים בכיתות שונות אבל הטירונות עוברים ועושים מטווחים ותרגילים והכל ביחד
באותו הנושא: