3 תשובות
בשביל להתקבל לאוניברסיטה אם אתה מתכנן ללכת לשם אז כן
שואל השאלה:
כן אני מתכנן, אבל אתה יכול להסביר יותר בבקשה?
כן אני מתכנן, אבל אתה יכול להסביר יותר בבקשה?
לא הבנתי את השאלה, מה אתה רוצה לדעת על המבחן? תפרט יותר שנוכל לעזור,
בכל מקרה אם אתה מתכנן ללמוד תואר אז צריך פסיכומטרי כי זה חלק מהתנאי קבלה( לפעמים זה גם תלוי בממוצע בגרויות שלך, זה תלוי איפה אתה רוצה ומה אתה רוצה ללמוד )זה מבחן לא פשוט שדורש הרבה תרגול, אני עשיתי קורס, אפשר גם ללמוד לבד אבל זה פשוט הרבה יותר קשה, אני עשיתי את הקורס בקידום ואני מאוד מרוצה, המרצה היה מוצלח וקיבלנו המון שאלות תרגול , חשוב להבין שמבחן כזה דורש הרבה תרגול גם בכיתה וגם תרגול ביתי
בהצלחה
בכל מקרה אם אתה מתכנן ללמוד תואר אז צריך פסיכומטרי כי זה חלק מהתנאי קבלה( לפעמים זה גם תלוי בממוצע בגרויות שלך, זה תלוי איפה אתה רוצה ומה אתה רוצה ללמוד )זה מבחן לא פשוט שדורש הרבה תרגול, אני עשיתי קורס, אפשר גם ללמוד לבד אבל זה פשוט הרבה יותר קשה, אני עשיתי את הקורס בקידום ואני מאוד מרוצה, המרצה היה מוצלח וקיבלנו המון שאלות תרגול , חשוב להבין שמבחן כזה דורש הרבה תרגול גם בכיתה וגם תרגול ביתי
בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: