התחברות
הרשמה
בבגרות בלשון אפשר לכתוב הערות ודברים על הטופס?
29 בינואר 2020, 17:19
בגרות
לשון
בחינות בגרות
תשובה אחת
על טופס הבחינה מותר לכתוב אבל תמיד אפשר לשאול ממש בבגרות עצמה...
ה
המק שלך
באותו הנושא:
איך אפשר להצליחחח בבגרות בלשון???
אני לא מאמין שכחתי מלא דברים בבגרות ורק עכשיו נזכרתי ששכחתי לכתוב ביבליוגרפיה אני שונא לשון!!!
קיבלתי 77 בבגרות בלשון לנסות לשפר עכשיו בבגרות חורף או שלעזוב את זה
מותר לכתוב דברים על הטופס בבגרות בלשון?
למה אי אפשר לראות תגובות בסרטונים ביוטיוב, כתוב בכל הסרטונים "הערות אינן זמינות"
נכשלתי בתכונת בלשון, אם אני אכשל בבגרות אני אקבל תעודת בגרות רק עם שלילי בלשון?
בבגרות בלשון אם יש שורש מורכב חובה לכתוב את שתי הגזרות?
קיבלתי 82 בבגרות בהיסטוריה ו74 בבגרות בלשון
האם אפשר להיכשל בלשון ועדיין לקבל בגרות?
איך להצליח בבגרות בלשון? אפשר טיפים?
שאלה למי שנבחן מחר בבגרות בלשון וגם נבחן בחמישי בבגרות במקצוע אחר, התחלתם להתכונן למקצוע האחר?