6 תשובות
שואל השאלה:
זאת פעם ראשונה שיא באה
אנונימית
שואל השאלה:
שהיא
אנונימית
אוקי
אז את צריכה להבין את זה שלפעמים יהיו ימים בהם לא תראי אותה. וזה בסדר כי יום למחרת את שוב תראי אותה..
תהיי עם חברות שיסיחו את דעתך, ויום שישי יגיע ממש מהר אל תדאגי
איך את מתמודדת בחופשים ובשבתות?
שואל השאלה:
אני לא יכולה אני יבכה כל הזמן אני לא יכולה שהיא לא איתי
אנונימית
אי אפשר כל הזמן לראות את מי שאנחנו אוהבים. כמו בימי שבת..
הגעגוע זה חלק בלתי נפרד מלאהוב מישהו.. וזה רק נותן לך סיבה לחכות בציפייה ליום שישי :)