8 תשובות
תיזרוק
לזרוק
עדיף להגיד מאשר שאחרי זה עוד יותר להסתבך
לזרוק
לזרוק, הכל טוב
שואל השאלה:
תודה נסיכים היא בפח:)
תודה נסיכים היא בפח:)
אנונימי
ממ
את יכולה לומר להם...
גם אם כבר זרקת...
הם לא יעשו לך כלום אם לא תגידי,זה סתם לא יפה...
את יכולה לומר להם...
גם אם כבר זרקת...
הם לא יעשו לך כלום אם לא תגידי,זה סתם לא יפה...
שואל השאלה:
א אני הן
ב אני כבר לא במלון..
ג יכולים לחייב על זה בגלל זה שאלתי
א אני הן
ב אני כבר לא במלון..
ג יכולים לחייב על זה בגלל זה שאלתי
אנונימי
באותו הנושא: