8 תשובות
תיזרוק
לזרוק
עדיף להגיד מאשר שאחרי זה עוד יותר להסתבך
לזרוק
לזרוק, הכל טוב
שואל השאלה:
תודה נסיכים היא בפח:)
אנונימי
ממ
את יכולה לומר להם...
גם אם כבר זרקת...
הם לא יעשו לך כלום אם לא תגידי,זה סתם לא יפה...
שואל השאלה:
א אני הן
ב אני כבר לא במלון..
ג יכולים לחייב על זה בגלל זה שאלתי
אנונימי