5 תשובות
כולה תעודה , שלי הולכת להיות מזעזעת אז תתנחם
לקחת נשימה ארוכה ולחשוב על דברים טובים ואמונה בעצמך
דבר ראשון תירגע, זה רק תעודה
אם אתה לא היית טוב בלימודים, ולא השקעת, אז התעודה תיהיה בהתאם לכך, אותו דבר אם השקעת ולמדת
וגם תחשוב על זה שתמיד אפשר להשתפר, אם במחצית הזאת לא ילך לך תשקיע המון במחצית הבאה
בהצלחה
אתה יודע איך למדת ותפקדת.
אם לא נתת ביצועים טובים - תישא בתוצאות, תשקיע מחצית הבאה.
להירגע. הכל טוב, זה רק תעודה. תמיד תוכל לשפר במחצית הבאה