9 תשובות
אנימה תופס?
נשיקה בחצות, דוכן הנשיקות, לכל הבנים שאהבתי
דוכן הנשיקות יפה בעיני ממש!
לכל הבנים שאהבתי- חובה!!!!
והכי חשוב: במרחק נשימה (את בוכה את החיים...)

*אשמת הכוכבים גם בכי של החיים... קראתי את הספר וגם ראיתי את הסרט
הקלאסי והמוכר- טיטאניק
שואל השאלה:
תודה!
את רובם כבר ראיתי ואת "במרחק נשימה" קראתי את הספר הוא פשוט מדהים וכן בכיתיי!! (אסור לכתוב באותיות כפולות אבל אני נלהבת)
שואל השאלה:
אני שוקלת לראות האמת את הסרט "במרחק נשימה" עם חבר שלי רק כדי שהוא יחווה מה שאני חוויתי מהספר xd
אבל מצד שני לא באלי שיהרסו לי הדמויות שדמיינתי בראש
שואל השאלה:
נראה לי שאני אלך על אשמת הכוכבים (:
אשמת הכוכבים
אחרי ש after