6 תשובות
ממתי מלווים
תכלס אין בזה שום דבר רע
באמת ילדותי
שואל השאלה:
לא נכנסים לתוך הלשכת גיוס, מחכים בחוץ.
נניח אחותי עשתה את זה חחח, היא באה עם אמא שלי באוטובוסים לשם (כי אין לה אוטו) ואמא שלי חיכתה בספסל בחוץ עד שהיא תסיים את כל הצו ראשון.
אנונימית
תכלס הם לא יכולים להיכנס למתחם עצמו אז זה לא כל כך משנה
בתשובה למה שכתבת, סתם לחכות מלא זמן