התחברות הרשמה

בן 18 - אני צריך עזרה, אני חושב שהחיים שלי הלכו. מישהו?

30 בינואר 2020, 16:36
חייםחוות דעת    
5 תשובות
כאן תמיד. מה קרה?
ה
הנסיכה קונסואלה בננה המוק
מה זאת אומרת , מה קרה ?
מ
מרשמלו בכיף
פה בשבילך. דבר איתי
D
Don't cry
מה קרה
אם רוצה בוא לפרטי
ת
תנחשו!
אהמ, אתה רק בן 18, יש לך זמן לתקן טעויות ולהתחיל מחדש.
אנונימי
באותו הנושא:
אתם לא חושבים שהחיים האלה קשים מידי ?
למה אתם חושבים שהחיים יותר טובים מהמוות?
עזרה. נכון שהחיים טובים אפילו שהם רעים?
נכון לעכשיו, אתם חושבים שהחיים שלכם טובים?
חושבים שהחיים יפים?
אתם חושבים שהחיים יפים?
אתם חושבים שהכל קורה לטובה ומה שקורה צריך לקרות או שהחיים לא כאלה
אתם חושבים שהחיים שלכם נחשבים מעניינים או משעממים?
חושבים שהחיים יפים?
האם אלוהים חושב גם שהחיים של יהודי שווים יותר משל מוסלמי או נוצרי?
אתם חושבים שהחיים שלנו יהיו אי פעם טובים?