7 תשובות
שואל השאלה:
כי זה נמוך כל מי שאני מכירה הכל 90 ומעלה
כי זה נמוך כל מי שאני מכירה הכל 90 ומעלה
אנונימית
הציונים מצוינים חוץ מהמגמה
אוי
כאילו זה סביר אבל יש צורך בשיפור
כאילו זה סביר אבל יש צורך בשיפור
בישביל כיתה יא והיא ממש קשה זה מעולה
יפה, יחסית אליי לפחות.
איפה כאן גרוע בדיוק ?
אנונימי
זה מעולה רצח
באותו הנושא: