3 תשובות
המתכונות יותר קשות מהבגרות כדי שלא תבואי לבגרות ותקבלי שוק.. אני גם עושה אותה והמגן שלי 73 :/
אם תלמדי טוב ותשקיעי אני בטוחה שתצליחי :)
אם תלמדי טוב ותשקיעי אני בטוחה שתצליחי :)
המתכונות יותר קשות מהבגרות
אם תלמדי טוב לא יהיה לך מה לחשוש זה כמו מבחן רגיל רק עם בוחנים שהם לא המורים שלך ואת תמיד יכולה לעשות מועד ב'
באותו הנושא: