תשובה אחת
אני חושבת שאת מתייסרת על זה הרבה יותר ממה שאת צריכה
היא אמרה לך שמגיע לך להיות שם, אז מגיע לך להיות שם. הכיתה חשבה שאת מתאימה לשם, אין סיבה שלא מגיע לך להיות שם.
זה המקום שלך, ורק שלך ולא לקחת אותו לאף אחד אחר.
היא אמרה לך שמגיע לך להיות שם, אז מגיע לך להיות שם. הכיתה חשבה שאת מתאימה לשם, אין סיבה שלא מגיע לך להיות שם.
זה המקום שלך, ורק שלך ולא לקחת אותו לאף אחד אחר.
באותו הנושא: