4 תשובות
צאי איתו לגינה אם הוא הולך תני לו לרוץ, נדנדה, מגלשה, אפשר למלא דלי קטן במים ולתת לו לשחק. אח"כ בבית קצת משחקים מגומי, כדור, קלטת, מדי פעם הפסקת אוכל..
אנונימית
תנסי להשתמש בחפצים שבבית (לא חדים, שבירים או מסוכנים) ותשחקי איתם.
אני גם עושה בייביסיטר אבל לילד בן שנה ועשרה חודשים (: תקחי כל מיני משחקי של קוביות.. או תשמיעי לו מוזיקה תביאי לו בובות זה תמיד כיף (: המון המון בהצלחה!
קצת לגו קצת בימבה. בהצלחה רבה רבה.