5 תשובות
זה יעבור עם הזמן ואתה תשכח מזה
אף פעם על תהיא מהצד הנוקם היא זאת שתקבל סטירה בפרצוף ככה זה העולם יש אנשים טובים ויש רעים אף פעם על תנסי להחזיר תהיא בן אדם טוב
תעקצי אותה עם הסודות שלה וגם עם אתן לא חברות קחי אותה לצד ודברי איתה תגידי לה שמעי לא לעניין שאת ככה מדברת אליי עם כל הסודות שלי אמרתי לך כי סמכתי עלייך ועכשיו את משתמשת בזה..
בלי קשר אל תסמכי על אנשים
שואל השאלה:
אשת העכביש, תודה על העצה אבל אז היא פשוט תצחק לי בפנים ותלך. אני מכירה אותה טוב לרעתי הייתי החברה הכי טוב שלה שנה שלמה
אם זה נעשה ברשת אז תתקשרי למוקד 105 ותאמיני לי הם יטפלו בה "יפה"
באותו הנושא: