התחברות הרשמה

התחלתי להתכתב עם מישהו לפני כמה ימים ולא התכתבנו יותר.

איך להתחיל שוב את השיחה?
1 בפברואר 2020, 20:12
התכתבות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
התחלתי להתכתב מהאתר עם מישהו.
התחלתי לצאת עם מישהו לפני כמה ימים..
יש מישהו מהאתר שהתחלתי להתכתב איתו אתמול.
תשמעו התחלתי להתכתב עם מישהו ביום חמישי והוא ממש חתיך והכל והתחברתי מאוד לאופי שלו והוא רוצה שניפגש? זה לא מוקדם מידי?
כדאי לי לתת את האינסטגרם שלי למישהו שהתחלתי להתכתב איתו?
נפרדתי מחבר שלי עכשיו כי היינו בתקופה לא טובה לאחרונה ורבנו הרבה לפני כמה ימים התחלתי להתכתב עם מישהו אחר והוא שאל אם יש
נפרדתי מחבר שלי אתמול כי היינו בתקופה לא טובה לאחרונה ורבנו הרבה ,לפני כמה ימים התחלתי להתכתב עם מישהו אחר והוא שאל אם
להתכתב עם מישהו 36024 הודעות ב19 ימים, זה נחשב להרבה?
זה בסדר שניפרדו ממני לפני 3 ימים וכבר התחלתי להכיר מישהו חדש?
התחלתי להתכתב פה עם מישהו
מישהו שהתחלתי להתכתב איתו העלה שהוא בבית חולים ואני רוצה לכתוב לו משהו , מה לכתוב?