20 תשובות
תתקשרי
אנונימי
תתקשרי
תתקשרי
אנונימית
ממליץ להתקשר.
תתקשרי.
כנראה הוא לא רוצה להפריע לך, או מובך או משו.. אל תהיי שיט
שואל השאלה:
למה אני צריכה להתקשר אליו כל הזמן? הוא אבא שלי, אתם לא חושבים שקשר אמור להיות שני צדדים? וגם יש עליו אחריות מסוימת לברר מה שלומי?
אנונימית
את לא יכולה לדעת אולי הוא בתקופה ממש עמוסה.. ופעם הבאה שאת מתקשרת תגידי לו שזה מעצבן אותך, זה יכול לפתור את הכל
שואל השאלה:
מניסיון אני יודעת שלא.. כי אל אמא שלו (סבתא שלי) אשתו מדברת איתה והכל בסדר והכל רגיל..
אנונימית
נכון, אבל זה לא נשמע שהוא עושה בכוונה... אולי פשוט תשאלי כזה למה הוא לא מתקשר
אני מתכוונת שתגידי לו שזה מציק לך שזה חד צדדי
אני מבינה ממש את הצד שלך, הוא אבא שלך וזה לגיטימי לצפות שהוא יהיה המבוגר האחראי שיוזם ומתעניין ואכפתי. בכל זאת לדעתי שווה לך להתקשר אליו כי את בטח רוצה לשמור על הקשר איתו. אם לאמא שלך יש קשר חיובי כלשהו איתו, אולי כדאי לך לדבר איתה ולספר לה מה את מרגישה, אולי היא תוכל 'לנזוף' בו כדי שיעשה את הדבר הנכון וייזום שיחות מדי פעם. אם לא, את יכולה להגיד לאבא שלך בעצמך - "אני מרגישה שרק אני יוזמת שיחות וזה קצת גורם לי להרגיש שלא בא לך לדבר איתי".
שואל השאלה:
הוא לא יבין את זה על דעת עצמו אם לא יהיה קשר תקופה?
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי ביום שהתגרשו בו סיימה לדבר איתו לנצח, אין אפילו דיבור קטן עלינו
אנונימית
סליחה אם מה שאני אומרת נשמע מכליל או פוגעני, אבל מנסיוני האישי גברים פשוט לא מבינים רמזים. צריך להיות ישירים איתם, וגם הם ישירים איתך, הם בד"כ לא יעשו משהו בצורה מרומזת, סביר שהוא סתם שכח או מרגיש מאוים או נבוך ליצור איתך קשר (ממש ממש לא אשמתך!!!)
מה לגבי לדבר עם אמא שלו, סבתא שלך, ולשאול אותה מה דעתה? סבתות נוזפות הכי טוב בילדים שלהן:)
שואל השאלה:
סבתא שלי אדם נהדר וטוב לב, מגיע למצב שהיא עברה משהו בלב, אני זו שהייתה צריכה להודיע לו על כך ..
אין סיבה שהיא תנזוף ב"ילד שלה"
אנונימית
אז תדברי איתו בעצמך. תגידי לו בשיא הישירות מה את מרגישה. את תתפלאי לגלות איך כנות וישירות מקדמות אותנו בחיים. תראי איך בכל הסדרות שאת רואה חצי מהבעיות של הדמויות נובעות מזה שמישהו לא אמר את האמת או לא סיפר איך הוא באמת מרגיש.
שואל השאלה:
רק אציין שאני כמעט בגילך אז אני יודעת טוב מאוד על מה את מדברת :)
אבל לצערי איתו זה לא ככה, נכנס באוזן אחת ויוצא בשנייה
אנונימית
אם אין לך עוד משהו לעשות חוץ מלהגיד לו מה את מרגישה, מה יש לך להפסיד? מקסימום באמת יצא מהאוזן השניה וחזרת לנקודת ההתחלה...
חבל שאת שונאת את אשתו (שוב, מבינה את זה כלכך), היא הייתה יכולה להיות נוזפת פוטנציאלית מעולה
שואל השאלה:
אשתו צבועה ומגעילה של ממש- כשהם באו לבקר אותנו אני הצעתי לה שאולי אני והיא ניפגש לדבר, לשוחח קצת ולהכיר יותר טוב (רק שתינו) אז היא ראתה את ההודעה שלי וסיננה אותי :(

וכל התוכניות שלהם היו עם חברים שלה, להכיר אותם לאבא שלי.. ככה שלא יצא לי לראות אותו

הכי כיף בכל העניין לקבל את *ההודעה* של אבא, שהוא התחתן :)
אנונימית
כלכך מבינה אותך.. באמת. עברתי דברים קצת דומים, אם תרצי פעם לדבר בפרטי את תמיד מוזמנת.