3 תשובות
לא אבא שלי בדיוק חזר משם הוא אמר שבשדות תעופה פשוט יש מלא אנשים עם מסיכות וזה מלחיץ אבל בגרמניה עצמה אין
לא נירא לי
לא
רק אל תטוסי לסין
רק אל תטוסי לסין
באותו הנושא: