6 תשובות
לא היא לא היא פשוט אומרת את האמת עכשיו תקראי לי גם שמאלני
בעיה שלך שאת שטופת מוח ולא רואה ישר
בעיה שלך שאת שטופת מוח ולא רואה ישר
אנונימי
שמאלנית בצורה דוחה ולא הגונה, כי התפקיד שלה מחייב אותה נטראלית בדעותיה והיא ממש לא!
לפי היא דעתי היא שמאלנית קיצונית (למרות שעל המסך רואים את זה רק במסרים סמויים שלה ולא גלויים)
תראי למשל איך היא ראיינה השבוע את גיבריל רגוב... התבוסתנות הגלותית של השמאל זה משהו מחריד
תראי למשל איך היא ראיינה השבוע את גיבריל רגוב... התבוסתנות הגלותית של השמאל זה משהו מחריד
שואל השאלה:
כן זה חוצפה כי הם מתיימרים להיות "אובייקטיבים" עלאק...
כן זה חוצפה כי הם מתיימרים להיות "אובייקטיבים" עלאק...
אנונימי
כן מאוד ומבליטה את זה על המסך גם.
כן מאוד
1234
באותו הנושא: