4 תשובות
זה פשוט אומר שאת מרגישה נוח להיות איתו, זה הכל
אנונימית
יכול להיות שפשוט התרגלת אליו כבר זה הכל
זה אומר שהתרגלת אליו ונגמר שלב ההתאהבות וההתלהבות
הכל בסדר...
הכל בסדר...
לא בהכרח.
באותו הנושא: