אם הורדתי אפליקציה ובתוכה היה משהו בתשלום ובטעות אישרתי את זה ומחקתי את האפליקציה אז התשלום גם נמחק?
התשלום הוא שנתי וגם האפליקציה לא ביקשה ממני שום פרטים של אימייל ולא ביקשה ממני למלא שם משתמש וסיסמה וכו וכאילו איך אני יכולה לבטל את זה או שזה מתבטל לבד?