5 תשובות
הכל מריח לי אותו דבר פאק
לא יודעת למה אבל שאנל בלו עושה לי את זה :)
יש משהו שחור ירוק...טורקיז
יש לזה ריח מושלם רצח
אממ לא זוכרת איך קראו לזה שיט,
אבל זה כזה בריח וניל משהו כזה...
יש אחד חום כזה
כמו שוקולד
אני מתה עליו