5 תשובות
אני לא חושב שאני בדיוק שומע אותם, אבל גם לא חווה אותן ויזואלית.
פשוט מרגיש בצורה שאי אפשר בדיוק לתאר, כנראה קרובה יותר ל"לשמוע מחשבות", אבל לא בדיוק.
אני מרגיש שהם ממש חלק ממני, לא תמיד נשמעים.
פשוט מרגיש בצורה שאי אפשר בדיוק לתאר, כנראה קרובה יותר ל"לשמוע מחשבות", אבל לא בדיוק.
אני מרגיש שהם ממש חלק ממני, לא תמיד נשמעים.
גם וגם
אני גם וגם
נראה לי שחצי חצי
מנהלת דוח שיח עם עצמי. אני ממש שומעת את עצמי בראש מדברת עם הקול שלי.
באותו הנושא: