6 תשובות
תלוי מה מוצאים לך באבחון, הם מחליטים את זה אחרי זה על בסיס התשובות שלך
יש הארכות זמן, הקראות, מילונית והתעלמות משגיאות, יש אפשרות של בוחן בעל פה
הארכת זמן
הפסקות בלי הגבלה
יציאה מכיתה בלי הגבלה
לא מאשרים לי הקלות עשיתי את האיבחון ב ז כעת אני יא והמחנכת שלי שהיא גם מנהלת אחראית על כל החרא הזה לא מוכנה לאשר לי הקראה שאלון
ויש לי הכל כמעט מדרגה 1 שאפשר להשיג מהיועצת
תוספת זמן
התעלמות שגיאות כתיב באנגלית
דף נוסחאות
יש לי דיסלקציה והפרעות קשב.
קיבלתי הערכת זמן, הקראה, התעלמות משגיאות כתיב, דף נוסחאות, מילונית
אנונימית
(בעיות קשב וריכוז+היפראקטיביות ברמה גבוהה)
מותר לי לצאת פעם ב לעשות סיבוב(אני לא משתמשת בזה אם אני לא ממש חייבת), הארכת זמן במבחנים, נותנים לי לעשות מבחנים בכיתה יותר שקטה, אני יכולה לאכול תוך כדי מבחן(זה משפר לי את הריכוז), במתמטיקה אני יכולה להשתמש במחשבון, אני לא חייבת להעתיק בשיעורים אלא לצלם את הלוח ולהעתיק בבית, אני יכולה לצייר בשיעורים, אני בוחרת איפה נוח לי לשבת בכיתה ושם מושיבים אותי.
יש לי דיסקלקוליה וקשה וריכוז וגם הבנת הנקרא משהו
ואין לי הקלות
באותו הנושא: