3 תשובות
מחלה נפשית זה גנטי.
הפרעה נפשית זה בעיקר מטראומות.
הפרעה נפשית זה בעיקר מטראומות.
שטויות^.
דיכאון למשל נחשב להפרעה נפשית, וזה הרבה פעמים גנטי.
בגדול, מחלת נפש זו בדרכ הפרעה נפשית שנלווים אליה סממנים פסיכוטיים(מצב שנחשב חמור יותר מ"רק" הפרעת נפש)
דיכאון למשל נחשב להפרעה נפשית, וזה הרבה פעמים גנטי.
בגדול, מחלת נפש זו בדרכ הפרעה נפשית שנלווים אליה סממנים פסיכוטיים(מצב שנחשב חמור יותר מ"רק" הפרעת נפש)
לא אני אמרתי את זה
זה היה כתוב באתר כלשהו ששואלים רופאים
זה היה כתוב באתר כלשהו ששואלים רופאים
באותו הנושא: