32 תשובות
ללמוד , להגיע הביתה לאכול ולישון.
בסדר, לעבוד.
להתאבד בבסיס
אנונימי
לא משהו, אני חולה.
וכלום כנראה להיות כל היום במיטה עם נטפליקס.
וכלום כנראה להיות כל היום במיטה עם נטפליקס.
אנונימית
אני באילת
אז לטייל ולקנות בגדים
אז לטייל ולקנות בגדים
בגרות.
אנונימית
בוקר טוב)
ללמד לבגרות בהיסטוריה
להתאמן
להשלים שעות שינה
ללמד לבגרות בהיסטוריה
להתאמן
להשלים שעות שינה
בגרות :(
עייפה
בית ספר
התנדבות
אימונים
והרבה הרבה מוזיקה
בית ספר
התנדבות
אימונים
והרבה הרבה מוזיקה
להתאבד
בסדר גמור, ללכת לבית ספר וללמוד
בצפר, פסיכולוגית, עבןדה בלשון וללמוד למבחן שמסתבר שיש לי מחר
בוקר טוב אני מרגישה היום מצויין ואני הולכת לעשות סידורים בעיר ו בבש
בגרות באזרחות היום:( אחרי זה אני מניחה שלנוח סוף סוף...
אני חולה כבר ארבעה ימים אז אשאר במיטה בלי לעשות כלום.
בגרות...
זה לא בוקר וכל עוד אני תקועה בבית ספר שלי הוא גם לא טוב..
בגרות ):
לצאת להליכה בצהריים.
להתכונן קצת לפגישה חשובה שיש מחר.
להתכונן קצת לפגישה חשובה שיש מחר.
בוקר טוב!
קצת חולה
מתכוונת לא לעשות כלום
קצת חולה
מתכוונת לא לעשות כלום
אנונימית
גרוע
ושום דבר מיוחד חוץ מלחשוב למה אני לא עם הכיתה שלי ולמה אני מבריזה
ושום דבר מיוחד חוץ מלחשוב למה אני לא עם הכיתה שלי ולמה אני מבריזה
אנונימית
הורים חרא
בוקר לא משהו..
מרגישה לחוצה
יש לי בגרות היום
מרגישה לחוצה
יש לי בגרות היום
בוקר טוב(:
לא משהו מיוחד, בבית, רובצת על המיטה, טלוויזיה ונשנושים
יום טוב לכולם❤
לא משהו מיוחד, בבית, רובצת על המיטה, טלוויזיה ונשנושים
יום טוב לכולם❤
אני חולה
לא מתכננת שום דבר חוץ מלהיות בחדר שלי כל היום חחח
לא מתכננת שום דבר חוץ מלהיות בחדר שלי כל היום חחח
ללמוד לבגרות בהיסטוריה ):
נחמד
ולצאת לאכול עם חברים (מה שאנחנו לא עושים בדרכ)
ולצאת לאכול עם חברים (מה שאנחנו לא עושים בדרכ)
עד עכשיו במיטה ופספסתי בית ספר כי אני במחזור וכואב לי נראה לי יותר מאוחר חדר כושר אימון של שעה וחצי ככה ואז אם היה לי כוח אני ינגן שעה ורבע ככה ואז מלא שיעורי בית כי ככה זה מתמטיקה ומדעים ובסוף אני היה תקועה בטיק טוק עם אח שלי שלא יבין מה זה ואני יחשוב על 3 סיבות לא להתאבד שאני בתקופות עמוסות
אוקיי עכשיו צהריים אז
אני קמתי והלכתי לבית ספר
הייתה לנו היום הצגה בגבעת ברנר
חזרנו
למדנו
ואני בבית
אני קמתי והלכתי לבית ספר
הייתה לנו היום הצגה בגבעת ברנר
חזרנו
למדנו
ואני בבית
היי בוקר טוב גם לך! למרות שכבר צהריים.
היה לי קשה להתעורר אבל בסך קמתי, איחרתי לשיעור אבל לא נורא.
היה אחלה בוקר ברוך השם.
היה לי קשה להתעורר אבל בסך קמתי, איחרתי לשיעור אבל לא נורא.
היה אחלה בוקר ברוך השם.
ללכת לחווה, לטפח תסוסים לרכב
כואב לי הראש יאי