5 תשובות
לדעתי זה ממש לא מוזר, זה טבעי ללכת עם ההורה שיותר נוח לך איתו...
זה לא יפריע..
זה בסדר גמור. לא צריך להפריע בכלל
זה לא אמור חהפריע
לא חושבת שיפריע.