8 תשובות
אולי הן ביישניות פשוט ומרגישות בנוח עם בני העדה שלהם כי הם לא מפחדים שישפטו אותם?
אין סיבה שסתם הן יהיו מגעילןת
אתן לא מכירות
זה גזענות לכל דבר אבל עזבי הן מפגרות, גם באיזור שלי זה ככה. הם חושבים שהם יותר טובים ממישהו או שיש בנו משהו רע ואז דורשים שלא תהיה להפ גזענות. (אני בכלל לא מכלילה, כן? דיברתי על האנשים הספציפיים שעושים את זה. )
שואל השאלה:
בישנים לא דופקים מבט של גועל כאילו רצחנו להם את המשפחה
זה מבט של שנאה ובאמת שאנחנו סבבה עם השותפה זה רק החברות שלה כשהיא איתן היא מתעלמת מאיתנו כאילו הן משפיעות עליה
אנונימית
אם הן מסתכלות במבט של גועל אז כן, זאת גזענות.
לא אמורים להיגעל מבן אדם בגלל הצבע שלו, הן מזעזעות.
לא הייתי אומרת שהן גזענית, אולי פשוט הן לא מרגישות כל כך בנוח זה הכל. אבל אולי
שואל השאלה:
לא בנוח להחזיר שלום לאדם שאומר לך שלום? להסתכל בפנים ולהתעלם זה דוחה
הן שמות מוזיקה בפול ווליום ועושות מה שבא להן כאילו בכוונה להפריע לנו ללמוד
אנונימית
זה באמת כבר לא נחמד ויפה.
תתעלמי, הן לא שוות את זה.
הן פשוט נשמעות סתומות בלי קשר לצבע שלהן.