6 תשובות
לא מוזר
כמוני כמוך סיס
אנונימית
אם זה מה שגורם לך להרגיש טוב, בבקשה.
אלה החיים שלך אז תעשי מה שטוב לך, רק לא להגזים יותר מדי עם החושפנות (:
אלה החיים שלך אז תעשי מה שטוב לך, רק לא להגזים יותר מדי עם החושפנות (:
זה ממש לא מוזר. אם זה מה שאת אוהבת ורוצה לעשות. אף אחד לא עוצר אותך
זה עוזר לך לאהוב את עצמך גם בלי תגובות של אחרים, תעשי מה שעושה לך טוב רק תזכרי שמה שעולה לאינטרנט נשאר שם לנצח
לא, לגמרי טבעי
באותו הנושא: