13 תשובות
תשבי איתה לשיחה דחופה ותסבירי לה
לזרוק לה את הכדורים ולהסביר לה שזה לא טוב.
כנראה לא מודעת להשלכות.
כנראה לא מודעת להשלכות.
לקרוא לרווחה
אנונימית
לא רוצה שום אופציה חוץ מהרווחה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר רווחה?
מה הקשר רווחה?
שואל השאלה:
היא לא מספרת לי שום דבר ואני לא מוצאת את הכדורים.
היא לא מספרת לי שום דבר ואני לא מוצאת את הכדורים.
תגידי לאמא שלך שהכדורים האלה מסוכנים.
חברה שלי לקחה כאלה והיתה מאושפזת הרבה בבית חולים בגלל הפרעות אכילה והיתה די עצובה בגלל הכדורים האלה. היום אין לה הפרעות אכילה.
תדברי עם אחותך ותסבירי לה שאם היא במשקל תקין, שום דבר לא שווה גרם אחד שהיא תרד.
חוץ מזה היא תעלה חזרה כשהיא תפסיק לקחת אותם ומתישהו היא תצטרך להפסיק או שהם יהרסו לה את הגוף.
חברה שלי לקחה כאלה והיתה מאושפזת הרבה בבית חולים בגלל הפרעות אכילה והיתה די עצובה בגלל הכדורים האלה. היום אין לה הפרעות אכילה.
תדברי עם אחותך ותסבירי לה שאם היא במשקל תקין, שום דבר לא שווה גרם אחד שהיא תרד.
חוץ מזה היא תעלה חזרה כשהיא תפסיק לקחת אותם ומתישהו היא תצטרך להפסיק או שהם יהרסו לה את הגוף.
שואל השאלה:
^אני יודעת את זה אבל אני לא יודעת איך לגרום לה לספר לי את זה
^אני יודעת את זה אבל אני לא יודעת איך לגרום לה לספר לי את זה
תעמידי פנים שאת מחפשת להרזות (אני יודעת שאת לא את כותבת על זה הרבה באתר) ושאת מתייעצת איתה מה לעשות
ואם היא תתן לך מהכדורים פשוט תזרקי אותם לפח ואחרי כמה זמן תגידי שאת צריכה עוד וככה היא לא תיקח אותם
אבל אל תעשי את זה יותר מדי כי גם ככה היא תקנה עוד אחרי שייגמרו לה הכדורים
ואז כשתהיה לך הוכחה תדברי איתה על זה
אבל אל תעשי את זה יותר מדי כי גם ככה היא תקנה עוד אחרי שייגמרו לה הכדורים
ואז כשתהיה לך הוכחה תדברי איתה על זה
שואל השאלה:
^אני מכירה אותה יותר מידי היא תגיד לי "אבל את רזה את לא צריכה"
וגם זה מה שאני הייתי אומרת לה אם הייתי אנורקסית עכשיו כי אני זוכרת שכשהייתי תמיד לא רציתי לערב בזה אף אחד.
^אני מכירה אותה יותר מידי היא תגיד לי "אבל את רזה את לא צריכה"
וגם זה מה שאני הייתי אומרת לה אם הייתי אנורקסית עכשיו כי אני זוכרת שכשהייתי תמיד לא רציתי לערב בזה אף אחד.
שואל השאלה:
אבל אולי גם אם היא לא תביא לי את הכדורים זה יעשה לה איזה משהו בלב לראות שאני כאילו מושפעת ממנה.
אולי בגלל זה היא תפתח בפני?
אבל אולי גם אם היא לא תביא לי את הכדורים זה יעשה לה איזה משהו בלב לראות שאני כאילו מושפעת ממנה.
אולי בגלל זה היא תפתח בפני?
יש מצב. חוץ מזה בגלל שהיית חולה ויודעת איך זה היה את יכולה להעמיד פנים שאת חולה בהפרעות אכילה (ולהיזהר לא לחלות שוב) ותגרמי לזה להיראות כאילו את חולה כי היא משפיעה עלייך.