יש לי חברה מאוד מאוד טובה והיא עוברת כרגע תקופה קשה בחיים שלה והיא במצב רע.. (חייבת עזרה )
אני לא רוצה כלכך לפרט אבל זה קשור לדברים שקורים אצלה בבית אני לא יודעת איך לעזור לה , אני מנסה להיות אוזן קשבת, לתת לה מקום של פריקה ושאני מכילה ומבינה אותה אבל כואב לי לראות אותה ככה .. מה אני יכולה לעשות?