8 תשובות
לא
אנונימית
בשבילך לא ואימוגי קורץ
אנונימית
אני עוקבת רק במציאות , אז שים לב שאני לא מאחורך o_o
הוא מנסה להתחיל איתך
שואל השאלה:
^גם עם חברה שלי ועוד מלא בנות שלא תיקשר איתן בחיים
אנונימית
''אתה לא מעניין אותי מספיק כדי שאעקוב אחרייך חזרה..''
אבל הדבר שהכי ''עוקצני'' זה פשוט להתעלם זה יעצבן אותו עוד יותר..
עדיף לא לעקוץ, יש בנאדם מאחורי המסך...
או לפחות לא לעקוץ חזק.
בטח הוא מנסה להתחיל איתך
אנונימית
^^אבל זה לא עוקצני בקטע של להעליב זה עוקצני בקטע של צחוק
באותו הנושא: