4 תשובות
שואל השאלה:
טפי על החיים שלי...
טפי על החיים שלי...
לא הייתי נהגת אבל הייתי פקידה בגדוד הובלה.. לרוב אם היה יוצא באשמת הנהג הם היו נשפטים ומקבלים אזהרה או עולים מת"ש. תלוי כמה הם דפקו את הרכב.
אנונימית
21
למרות שזו לא הייתה אשמתו
למרות שזו לא הייתה אשמתו
מכירה מישהו שעשה תאונה ונכנס לכלא
באותו הנושא: