5 תשובות
למה שיעלו?
אנונימית
שואל השאלה:
כי משנה שעברה אמרו את זה. אמרו שיעלו מ01.01. אז שאלתי
כי משנה שעברה אמרו את זה. אמרו שיעלו מ01.01. אז שאלתי
שמעתי משהו על זה אבל עכשיו בדקתי בגוגל וכל שנה אומרים שיעלו אז לא ניראלי,נקווה שנספיק לעשות לפני שיעלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני בעיקרון עשיתי כבר ואני עם רשיון כדי שלא יעלו.. אז רציתי לראות אם זה קרה בסוף.. מקווה בשבילך שלא יעלו..
אני בעיקרון עשיתי כבר ואני עם רשיון כדי שלא יעלו.. אז רציתי לראות אם זה קרה בסוף.. מקווה בשבילך שלא יעלו..
כיף לך, תודה
אנונימית
באותו הנושא: