4 תשובות
אם זה מרגיש לך זה אז את יכולה לגשת. אם לא אז תמשיכי בשיעורים
לשאול את המורה שלך, גם אני הייתי במצב שלך הייתי נוהגת מעולה והוא לא דיבר איתי על טסט פנימי עד שיעור 29 ורק כשאמרתי לו הוא הגיש אןתי. מיותר לציין שעברתי בסוף
תגידי לו אל תתביישי
תגידי לו אל תתביישי
אני אחרי שיעור 30 ביקשתי מהמורה שלי לעשות פנימי ועברתי זה חרטא
אם את מרגישה שאת נוהגת טוב ואת מוכנה תבקשי מהמורה
באותו הנושא: