13 תשובות
כן .שימי רק אל תלחצי חזק מדי... אבל זה פתרון סמני, אם זה ממשיך אחר כך לכי לרופא. התחבושת סוג של רק מקבעת ומחממת..
אם ישלך טראומיל בבית מומלץ למרוח הרבה
אם ישלך טראומיל בבית מומלץ למרוח הרבה
אל תשימי, כנראה שיש שטף דם ועדיף לא להפעיל לחץ.
שואל השאלה:
זה לא כחול או משהו
זה לא כחול או משהו
אנונימית
^ אם זה צריך קיבוע אז עדיף שהיא תשים..
אמרתי לא לשים חזק.. בדיוק מהסיבה הזו..
אמרתי לא לשים חזק.. בדיוק מהסיבה הזו..
זה כנראה יהפוך לכחול בהמשך.. אני זוכרת שבכיתה ז נפלתי על הברך בטיול שנתי ולמחרת קמתי והייתה לי ממש גלקסיה על הברך חח
מה את מרגישה בדיוק והאם זה מתנפח ומשנה צורה
שואל השאלה:
זה נפוח
זה נפוח
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין שבר או משהו כזה
אבל אין שבר או משהו כזה
אנונימית
אם זה נפוח עדיף שלא לשים את התחבושת האלסטית. אם את מרגישה שיש כאבים מעבר לשטף דם אז כדאי ללכת לרופא.
כן אז תשימי. ושוב אני אומרת לשים לא חזק .
ותבדקי אם ישלכם בבית טראומיל
ותבדקי אם ישלכם בבית טראומיל
אם זה נפוח זה סימן שיכול להיות שמשהו זז שם ןזה צריך קיבוע.
עזבי בלבלת אותי לחלוטין.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אוקיי תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: