17 תשובות
לא ממש, אני בלחץ אטומי.
לא למדתי מלחמת יום העצמאות ועליות חמישים שישים כי אלה נושאים שמעצבנים אותי רצח.
בהצלחה לכולנוו!!!!
לא למדתי מלחמת יום העצמאות ועליות חמישים שישים כי אלה נושאים שמעצבנים אותי רצח.
בהצלחה לכולנוו!!!!
אף אחד לא למד יום העצמאות אבל למדתי עליות וכור היתוך מהנושא הרביעי
מהנושא הרביעי למדתי כיפור ואני צריכה לחזור על כור היתוך ודהקולוניזציה. קשה לי לזכור כבר דברים '~'
אני מקווה שיהיו מקורות חמדמדים
אני מקווה שיהיו מקורות חמדמדים
שואל השאלה:
במלחמת יום העצמאות למדתי רק על המאפיינים והדרוזים והצ'רקסים במלחמת העצמאות
מהפרק הרביעי למדתי הכל חוץ מעל גורל יהודי ארצות האיסלאם
במלחמת יום העצמאות למדתי רק על המאפיינים והדרוזים והצ'רקסים במלחמת העצמאות
מהפרק הרביעי למדתי הכל חוץ מעל גורל יהודי ארצות האיסלאם
שואל השאלה:
אני ממש מקווה שלא יהיה לי בלאקאאוט או שלא יהיו יצא שאני יכולה לענות רק על חצי שאלה
אני ממש מקווה שלא יהיה לי בלאקאאוט או שלא יהיו יצא שאני יכולה לענות רק על חצי שאלה
יש לי סיכום אם את רוצה לקרוא קצת על זה
זה נראה לי די חמדמד כי דברים מובילים לדברים הבאים
זה נראה לי די חמדמד כי דברים מובילים לדברים הבאים
תוכל לשלוח לי?
חברה תתרגלו שאלות מבגרויוצ
אלרגית לבוקר
אנחנו כן למדנו מלחמת העצמאות כדי שתהיה לנו עוד בחירה.
לחוצה ממש למרות שאני יודעת הכל.
אנחנו כן למדנו מלחמת העצמאות כדי שתהיה לנו עוד בחירה.
לחוצה ממש למרות שאני יודעת הכל.
רק אני למדתי ממש טוב מלחמת יום העצמאות? אבל בדרך כלל השאלות של יום העצמאות מגעילות ממש. למדתי את יום העצמאות ובעיית הפלסטינים ואת כל ההתיישבות והעפלה וכל אלה, כל המאבק מדיני והמאבק הצבאי.
בחוברת האחרונה הימרתי המון, למדתי רק כור היתוך ויום הכיפורים, בונה על ז שיהיה יום הכיפורים.
בחוברת האחרונה הימרתי המון, למדתי רק כור היתוך ויום הכיפורים, בונה על ז שיהיה יום הכיפורים.
^ אני מפחדת בשבילך!אם יהיה דה קולוניזציה ולא יום הכיפורים?
שואל השאלה:
איך היה לכם?
ול-alright, וואי למדת בול את הדברים שהיה צריך
מלחמת יום העצמאות למדתי רק מאפיינים ועמדת הדרוזים והצ'רקסים וזה עלה לי בסעיף אחד
פרק רביעי למדתי את כולו
איך היה לכם?
ול-alright, וואי למדת בול את הדברים שהיה צריך
מלחמת יום העצמאות למדתי רק מאפיינים ועמדת הדרוזים והצ'רקסים וזה עלה לי בסעיף אחד
פרק רביעי למדתי את כולו
הלך מעולה,את רוב השאלות תירגלתי לפני,הסתבכתי בסעיף ב של יום הכיפורים,אבל לפי המחוון כתבתי משהו בסגנון הזה:)
שואל השאלה:
אני הסתבכתי בסעיף ב' של מלחמת יום העצמאות אבל לא נורא
אני הסתבכתי בסעיף ב' של מלחמת יום העצמאות אבל לא נורא
הימרת על משהו ?
שואל השאלה:
כן, גם אני
כן, גם אני
אני בלחץ רצח