5 תשובות
מישהו אמר לי שהקורונה זה נגיף מאוד שכיח אצל עטלפים אז כנראה שלאחד העטלפים היה קורונה והוא מת והנגיף עבר מוטציה ואז מישהו אכל את העטלף (כי הסינים אוכלים עטלפים משום מה) והנגיף עדיין לא נעלם לגמרי והבן אדם כנראה נדבק והעביר אותו לאחרים
מה זאת אומרת איך נוצר?
מקורו של הנגיף מהעיר whuan בסין, משוק האוכל הגדול.

את מדברת מבחינה ביולוגית?
הוירוס ממשפת של מחלות את יכולה לראות ביוטיוב
הוא אכל את העטלף מת? ^^
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת ממחקר יותר מקרוב.. איך הוא נוצר איך התפתח נגיף חדש?
אנונימית
או ממרכז ביולןגי שהיה שם בעיר או מעטלפים בשוק השחור לפי מה ששמעתי