5 תשובות
תירגעי, אם למדת טוב אין סיבה שלא תצליחי.
כוס יין
שואל השאלה:
אין אני מרגישה שאני אכשל
אנונימית
לעשות קצת ספורט לשחרר אדרופינים במוח. הכל בסדר את תעברי ובהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה לכם❤
אנונימית